28.9 C
Galatsi
Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2024
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Με όρους marketing

    Ημερομηνία:

    -- Διαφήμιση --

    Γράφει για το Καμίνι ο Κώστας Παπαδημητρίου

    Το προϊόν

    Τέρμα τα αστεία και τα χα και τα χου. Ότι ξέρατε, ξεχάστε το.

    -- Διαφήμιση --

    Σήμερα θα μιλήσουμε με αληθινούς πολιτικούς όρους του σήμερα. Θα εξετάσουμε την είσοδο του νέου προϊόντος της αγοράς με όρους marketing.

    Παραβλέπουμε κάποια βασικά θέματα αρχής και διαφάνειας στο γενικό management, όπως, εικόνα προϊόντος, συσκευασία, χαρακτηριστικά, νησίδες αγοράς, κερδοφορία, group target και τα βαρετά 4 p του marketing, Product -Place – Promotion – Price, σαν ευκόλως αναλύσιμα και μπαίνουμε κατευθείαν στο ψητό.

    -- Διαφήμιση --

    Marketing και τα μυαλά στα κάγκελα.

    Πριν όμως παρουσιάσουμε το marketing του νέου προϊόντος και για να έχουμε μια κοινή βάση κατανόησης, ας δώσουμε την βασική ορολογία που θα μας απασχολήσει, έτσι όπως αυτή διδάσκεται στους πρωτοετείς φοιτητές  όλων των οικονομικών σχολών παγκοσμίως, από την πλατεία Κουμουνδούρου μέχρι και το Μαϊάμι.

    Ορολογία marketing

    Conversions (Μετατροπές) Η μεγάλη και πραγματική δύναμη του προϊόντος. Όλα τα κονβερσιόνε στα κάγκελα. Ότι θέλει να ακούσει ο κάθε πικραμένος το παρέχει το προϊόν με ένα απλό και δωρεάν κλικ.

    Θέλεις υγεία; Λυμένο.

    Θέλεις παιδεία; Ειδικότης μας (δες βιογραφικό).

    Θέλεις ανάπτυξη και ευημερία;  (με πόσα καράβια είσαι ευχαριστημένος;)

    Θέλεις αριστερά; Παρακαλώ να σοβαρευτούμε για να κάνουμε και καμιά δουλειά. Άντε, εξυπνάδες, ακόμα δεν αρχίσαμε.

    Search Engine Marketing (SEM): Λεφτά υπάρχουν. Και αφού υπάρχουν, το προϊόν μας θα εμφανίζεται παντού είτε το θέλετε είτε , και κυρίως, όταν δεν το θέλετε. Παλιοκομμούνια! Με την ευγενική χορηγία της δεξιάς, των πλουραλιστικών βοθροκάναλων και της άμετρης βλακείας σας.

    RealTime Bidding (RTB): Διαθέτουμε τον αλγόριθμο του Τραμπ, εξελιγμένο και προσαρμοσμένο στην Ελληνική μιζέρια. Πριν σκεφτεί ο κάθε Έλληνας το οτιδήποτε, θα το διαβάζει στο κινητό του με προσωπικό μήνυμα στην κλητική. Για παράδειγμα: Ω, συνοδέ Γεώργιε .κλπ κλπ…οι λέξεις σύντροφος ή συνάδελφος είναι κακόηχες και θεωρούνται ήδη ξεπερασμένες στο λαιφ σταϊλ που αρμόζει στο προϊόν μας. (αστείο: να λες στη ΚΟΒ Μαϊάμι «σύντροφε Αλέξη». Μακιαβελικό)

    Keywords (Λέξεις-κλειδιά): Όλες οι λέξεις-κλειδιά οδηγούν σε αυτό το προϊόν. Όποια και αν διαλέξεις από το λεξικό Μπαμπινιώτη οδηγεί σε αυτό. Κυρίως οι πιασάρικες όπως, αριστερά – δεξιά, πάνω – κάτω και πέρα και δώθε. Και Λένιν και Πολάκης, πλούτη, λάμψη, λεφτά, Αμερική, Τσίπρας, Παναθηναϊκός , κουτόχορτο και αφασία. Γaμώ τις τύχες μας γaμώ. Αλλά και εκφράσεις όπως, «κατακαημένη αριστερά τι σου έμελλε να πάθεις», «καλά να πάθουμε να τα λουστούμε τώρα», «έκανε κι η μύγα κώλο…» Ειδικά η αναζήτηση της έκφρασης «Αριστερά, ποιά αριστερά» θα δίνει και δωράκι emotion.

    Quality Score (Δείκτης ποιότητας): Ο υψηλότερος δυνατόν, ποιοτικό πάνω απ’ όλα. Ψηλό, ευθυτενές, λαμπερό, πλούσιο και ολίγον gay είναι ότι πραγματικά αναζητά σήμερα το κάθε πικραμένο και βαθειά απολιτίκ κομματικό μέλος.

    Ad Extensions  (Επεκτάσεις διαφήμισης): Εδώ έχουμε ίσως το μοναδικό θεματάκι. Εδώ υστερεί λιγάκι το προϊόν μας αφού οι περισσότερες πληροφορίες μόνο κακό θα του κάνουν, μιας και «θεματάκια» μικρά και ασήμαντα, όπως η χρηματοδότηση, τα κίνητρα, ποιος είσαι βρε και από που προέρχεσαι, κυρίως το ποιος κρύβεται πίσω από σένα, μόνο κακό θα του κάνουν. Μόνη λύση η κατάργηση αυτού του όρου και προχωράμε δυνατά.

    Metrics & Clicks: Δεν το συζητάμε αυτό. Πρώτο το προϊόν σε κλικ και αν ανέβουν πιο πολύ και τα likes: αέρα στα πανιά μας που λέει και ο λαός (ο κομματικός λαός, ο αγωνιστής, αυτός του καναπέ που το ψηφίζει κιόλας, όχι η άλλη η πλέμπα που τρώει ξύλο στις διαδηλώσεις και ματώνει).

    Impressions (Εμφανίσεις): Τώρα αλήθεια ρωτάτε πόσες φορές θα εμφανιστεί και πόσα κλικ έχει; Πολλά, πάρα πολλά σε βαθμό που ερυθριαζόμαστε και εμείς οι ίδιοι.

    Click Through Rate (CTR): Το μοναδικό προϊόν με 100% CTR. Όποτε εμφανίζεται ακολουθεί και κλικ.

    Cost per click (CPC): Ελάτε τώρα. Ποιός δίνει σημασία στο πόσο κόστισε ένα ταπεινό κλικ; Λεφτά υπάρχουν.

    Cost per Acquisition (CPA): Δεν υπάρχει καν «μέσο κόστος μετατροπής». Όλα για την αριστερά γαμώτο. Τι δεν καταλαβαίνετε παλιοκομμούνια, αναθεωρητικά μικρά και ασήμαντα πλασματάκια;

    Search Impression Share (Μερίδιο εμφάνισης αναζήτησης): ΟΚ. Δεν εμφανίζονται ακόμα οι διαφημίσεις σε κατηγορίες όπως, ινδικό ράγκμπυ, κυνήγι μαγισσών τον μεσαίωνα (αν και θα έπρεπε) , ο Ιησούς στην έρημο, κρυφά βίτσια, αλλά σιγά σιγά θα τους καλύψουμε και αυτούς.

    Return on ad spend (ROAS): Δίνουμε την ορολογία πρώτα επειδή είναι πολύ σημαντικό το ROAS και δεν πρέπει να σας αφήσει γκρίζες ζώνες στις σκέψεις σας.  ROAS είναι η επιστροφή χρημάτων σε σχέση με την επένδυση, δηλαδή το χρηματικό κέρδος που έχουμε σε σχέση με τα χρήματα που ξοδέψαμε για διαφήμιση.

    Τι συζητάμε τώρα; Το μαγαζί είναι γωνία. Αυτό τα λέει όλα. Οικόπεδο φιλέτο. Μεγάλο, επικλινές (κάτι μικροχαράδρες θα τις μπαζώσουμε εύκολα), ευάερο, ευήλιο ευκοίλιο και χαρίζεται!

    Ξέρετε πόσο χρόνο, αίμα και αγώνα χρειάστηκε από κάτι ηλίθιους να κτιστεί; Και θα το πάρουμε χαλαρά και εύκολα Τσάμπα.

    Επενδύστε σήμερα, πριν την είσοδο του προϊόντος στο χρηματιστήριο αξιών Ελλάδας. Επειδή δεν βολευτήκατε όλοι «τότε» υπάρχει ευκαιρία σήμερα. Ρωτήστε από Μακεδονία και Κρήτη μεριά. Νομίζετε ότι είναι χαζοί ή απλοί εντολοδόχοι;

    Και αν πάλι χάσετε, μην ανησυχείτε. Αύριο ψηφίζετε κάτι άλλο. Τσάμπα είναι.

    Ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce rate): Εντάξει, πάντα υπάρχουν απώλειες. Το θέμα δεν είναι αυτό. Αν μπορέσει το προϊόν και πέσει κάτω από το 1,45 στις στοιχηματικές αποδόσεις και κτίσει ένα υπολογίσιμο over θα πάρουμε μαζί μας αρκετούς και εμείς θα πρέπει να βρούμε μεταφορική οικοσυσκευών γρήγορα. Το Μαϊάμι δεν το λές και δίπλα μας.

    Key Performance Indicator (KPI – Βασικός δείκτης απόδοσης): Τόσα metrics παραπάνω απέδειξαν ήδη την επιτυχία του KPI. Είναι καταδικασμένη να πετύχει η διαφημιστική μας καμπάνια. Δοκιμασμένα πράγματα που λένε, ρωτήστε και την Χίλαρυ.

    Remarketing: Το μεγάλο μας ατού. Αφού μοιράσουμε δωρεάν την Φάρμα των Ζώων σε όλα τα κομματικά ζώα που θα αγοράσουν το προϊόν μας, θα τους αφήσουμε στην ησυχία τους επειδή ο τόπος, γεωπολιτικά, πολιτικοστρατηγικά  και κυρίως εκπαιδευτικά , χρειάζεται αγρανάπαυση. Από την άλλη, η στόχευση μας είναι αλλού. Σιγά μη μας ενδιαφέρει ποιος μας είδε ή ποιος αλληλοεπίδρασε μαζί μας. Χεστήκαμε.

    Search Engine Optimization (SEO): Σύντομα δεν θα μας ενδιαφέρει η αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα μας.  Άλλωστε θα το κλείσουμε το μαγαζί όταν τελειώσει η δουλειά. Ήρθε, σάρωσε και ψόφησε. Ιστορική αναγκαιότης λέγεται αμόρφωτα γομάρια.

    Call to action (CTA): Δεν θα ζητήσουμε καμμία επιπλέον call to action. Εσείς ψηφίστε το προϊόν και αφήστε όλα τα άλλα σε εμάς. ΕΜΕΙΣ ξέρουμε. Αφήστε που θα είμαστε και  ενάντια σε μελλοντικές μετατροπές. Τότε , θα είναι επικίνδυνες και ως εκ τούτου ΝΟ calls to action, any action γαμω το κερατό μας.

    Σελίδα προορισμού (Destination URL): Ρωτάτε που θα κατευθύνονται όσοι κάνουν κλικ σε μας;Στο πουθενά, στη λήθη. Θα ορίσουμε και νέα σύνορα του όρου «μaλaκία» μπας και δεν χάσουμε κανέναν.

    Backlink: Backlink ή και backlinks, γιατί όχι;Μάλιστα. Κάτι πρέπει να ορίσουμε σαν backlink. Nα είναι και αυτό όμορφο, λαμπερό, πιασάρικο σαν το προϊόν μας. Τόσο όσο όμως. Όχι υπερβολές, όχι πολλά -πολλά. Λακωνικό. Συμβολικό. Συνεκτικό όλων. Θα το βρούμε. Μην ανησυχείτε, ήδη πήρατε μια μικρή γεύση για το που οδηγούμαστε και κυρίως πόσο καλά ξέρουμε εμείς να οδηγούμε το πλοίο.

    Πλοίο είπα; Τώρα το θυμήθηκα συγχωρέστε με. Η λέξη πλοίο για τα κομματικά μέλη καταργείται εντελώς. Αντ΄ αυτής επιτρέπονται οι λέξεις: Βάρκα, βαρκούλα, εξωλέμβια, παντόφλα, κανό, και ανασυγκρότηση, και,

    τέλος,

    Μη ξεχνάτε να στηρίζετε τους καλλιτέχνες. Ειδικά τους Άγαμοι Θύται που είναι και ένας προορισμός ζωής για σας που αγοράζετε το προϊόν μας.

    ΜΟΙΡΑΣΤΕΊΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

    ΕΓΓΡΑΦΗ

    -- Διαφήμιση --

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΑΡΘΡΑ

    Τον καιρό της «Αμφί»-σβήτησης

    Αναδρομή στην ιστορία ενός περιοδικού από τον Θοδωρή Αντωνόπουλο...

    Τον λένε Σίμον Κιέα

    Τα στοιχεία του κειμένου κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Συνυπογράφω Τον λένε...

    Τι πρέπει να κάνουν οι γυναίκες για να αρέσουν στους άνδρες

    Τι πρέπει να κάνουν οι γυναίκες για να αρέσουν...

    Γυάρος: Ο υπερτουρισμός αλλοιώνει και την ιστορία

    Με τον τίτλο «Τι σημαίνει για έναν τόπο όπως...
    -- Διαφήμιση --